مکمل ورزشی

مکمل های برند بی پی آی اسپرت BPI SPORTS

 

بی پی آی اسپورت از بهترین تولید کننده های مکمل ورزشی است که حدود 14 سال پیش در آمریکا تاسیس شد.

مکمل های ورزشی بی پی ای که شامل انواع مکمل گلوتامین، پمپ و پروتئین وی ، گینر بی پی ای و … است، توانسته اند محبوبیت زیادی را میان ورزشکاران و بدنسازان پیدا کنند. در واقع بی پی ای یک شرکت تولید کننده مکمل های ورزشی آمریکایی است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است. این شرکت به تولید مکمل هایی با کیفیت بالا و موثر برای ورزشکاران و بدنسازان معروف است. در مجموع می‌توان گفت که انواع مکمل های BPI Sports با استفاده از بهترین مواد و دقیق ترین استاندارد های جهانی تولید می شوند. این شرکت از فرمولاسیون های منحصر به فرد و علمی استفاده می کند تا محصولاتی تولید کند که به ورزشکاران کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسند. در ادامه به معرفی و بررسی انواع محصولات این برند می‌پردازیم.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 فهرست مطالب

  • گلوتامین بی پی آی

  • پودر پمپ بی پی آی

  • پروتئین وی بی پی آی

  • خرید مکمل های ورزشی بی پی آی

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

گینر بی پی آی

مکمل گینر – کربوهیدرات، که به عنوان مکمل افزایش وزن نیز شناخته می شود، در واقع به شما کمک می‌کند تا در ترکیب با ورزش و برنامه غذایی مناسب، به اندام ایده‌آل و عضلانی خود، با چربی کم دست پیدا کنید. این محصول در واقع یک مکمل پروتئینی است که برای کمک به افراد در افزایش وزن و حجم عضلات طراحی شده است. آنها معمولاً حاوی کالری، پروتئین و کربوهیدرات بالایی هستند اما تنها حاوی این مواد نیستند، همچنین حاوی کراتین، BCAA و سایر مواد مغذی برای حمایت از رشد و ریکاوری عضلات است.

به طور کلی می‌توان ادعا کرد که گینرها راه مناسبی برای افزودن کالری اضافی به رژیم غذایی شما هستند و مناسب کسانی است که به اندازه کافی نمی توانند غذا بخورند. پروتئین برای ترمیم و رشد عضلات ضروری است و انواع این محصول معمولاً مقدار خوبی پروتئین در هر وعده فراهم می کنند. که مکمل غذایی تولید شده توسط شرکت بی پی ای، یک گزینه خوب و مطمئن برای ورزشکاران به شمار می‌رود.

همانطور که ذکر شد، این مکمل حاوی مواد مغذی اضافی مانند کراتین و BCAA است که می تواند به بهبود ریکاوری عضلات بعد از تمرین کمک کند. با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن برای ساختن عضلات و ریکاوری، گینرها می توانند به شما در بهبود قدرت، استقامت و عملکرد کلی کمک کنند. این امر سبب می‌شود که شما بتوانید به صورتی تاثیرگذارتر به برنامه ورزشی خود برسید و برای رسیدن به اندام ایده‌آل و ورزش کافی، انرژی داشته باشید. این در حالی است که بسیاری از افراد با حجم عضلات کمتر، به دلیل بدن درد زیاد بعد از هر بار تمرین، به مرور دچار کاهش قوا می‌شوند. توصیه می شود در مصرف این محصول دقت کنید تا دچار دیابت و یا افزایش وزن غیرقابل کنترل نشوید.

گینر bpi مکمل غذایی برای افزایش وزن در کیادارو

گینر bpi مکمل غذایی برای افزایش وزن در کیادارو

گلوتامین بی پی آی

یک اسید آمینه ضروری است که برای بسیاری از عملکردهای بدن، از جمله رشد و ترمیم عضلات، عملکرد سیستم ایمنی و تولید انرژی ضروری است.

گلوتامین به طور طبیعی در بدن تولید می شود، اما در شرایط استرس زا مانند تمرینات شدید، سطح گلوتامین ممکن است کاهش یابد.

مکمل گلوتامین می تواند به افزایش سطح این ماده در بدن کمک کند و مزایای مختلفی برای ورزشکاران دارد.افزایش میزان آن به افزایش سنتز پروتئین و کمک به رشد عضلات کمک می کند. شما می‌توانید این ماده را به صورتی ایمن و مفید از مکمل گلوتامین بی پی ای دریافت کنید.

وجود این ماده برای عملکرد سیستم ایمنی ضروری است. افزایش سطح گلوتامین ممکن است به تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر ابتلا به بیماری کمک کند. وجود این اسید آمینه به کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی کمک می کند.

مکمل پودر ال گلوتامین بست بی پی آی 400 گرمی شامل 6 فرم پیشرفته از آمینو اسید گلوتامین به منظور تسریع روند ریکاوری، افزایش انرژی در حین تمرین و به طور کلی بهبود سلامت بدن می باشد.

مکمل پودر ال گلوتامین بست بی پی آی 400 گرمی شامل 6 فرم پیشرفته از آمینو اسید گلوتامین به منظور تسریع روند ریکاوری، افزایش انرژی در حین تمرین و به طور کلی بهبود سلامت بدن می باشد.

پودر پمپ بی پی ای

این مکمل حاوی ترکیبی از مواد فعال است که به افزایش پمپ عضلات، قدرت و استقامت و همچنین بهبود عملکرد کمک می کند. پمپ عضلات احساس پری و سفتی عضلات است. این کار می تواند به بهبود عملکرد ورزشی و کاهش خستگی کمک کند.

پودر پمپ و بتاآلانین را می توان ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از تمرین مصرف کرد.همچنین می توان با آب یا آب میوه مخلوط کرد و از آن بهره برد. به طور کلی این محصول حاصل ترکیبی از مواد فعال زیر است:

  • سیترولین مالات: سیترولین یک اسید آمینه است که به افزایش تولید نیتریک اکسید کمک می کند. نیتریک اکسید یک مولکول گازی است که باعث گشاد شدن رگ های خونی و افزایش جریان خون می شود. این امر می تواند به افزایش پمپ عضلات و بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.
  • آرژنین:آرژنین یک اسید آمینه دیگر است که به افزایش تولید نیتریک اکسید کمک می کند.
  • ال-کارنیتین:ال-کارنیتین یک ماده مغذی است که به حمل چربی به میتوکندری کمک می کند. میتوکندری اندامک های سلولی هستند که انرژی تولید می کنند. ال-کارنیتین ممکن است به افزایش انرژی و بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.
  • بتائین:بتائین یک ماده مغذی است که به افزایش تولید آدنوزین تری فسفات (ATP) کمک می کند. ATP منبع اصلی انرژی برای سلول ها است. بتائین ممکن است به افزایش انرژی و بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.
  • کافئین: کافئین یک محرک است که می تواند به افزایش هوشیاری و افزایش عملکرد ورزشی کمک کند و انرژی شما برای فعالیت ورزشی را افزایش دهد.

    وان موررپ به افزایش هوشیاری، تاخیر خستگی، بهبود متابولیسم چربی و بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کند.

    وان موررپ به افزایش هوشیاری، تاخیر خستگی، بهبود متابولیسم چربی و بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کند.

پروتئین وی بی پی آی

به طور کلی این محصول پروتئینی که به پروتئین وی معروف است، یک منبع عالی از پروتئین کامل است که حاوی تمام ۹ اسید آمینه ضروری است. این مکمل پروتئین وی BPIبرای بسیاری از اهداف، از جمله رشد و ترمیم عضلات، کاهش وزن و بهبود عملکرد ورزشی، مفید است.

پروتئین وی برند بی پی ای در انواع مختلفی عرضه می شود، از جمله: پروتئین وی کنستانتره ساده ترین و ارزان ترین نوع پروتئین وی است. حاوی حدود ۷۰ درصد پروتئین است، پروتئین وی ایزوله خالص ترین نوع پروتئین وی است این امر می تواند جذب آن را آسان تر کند.

وی بی پی ای کمک به سلامت و تقویت عضلات و موثر در ریکاوری عضلات پس از تمرین می باشد.

وی بی پی ای کمک به سلامت و تقویت عضلات و موثر در ریکاوری عضلات پس از تمرین می باشد.

خرید مکمل های ورزشی بی پی ای

انواع محصولات BPI با وجود محبوبیت در بازار، در فروشگاه‌های زیادی وجود دارند. با این وجود شما می‌توانید تمامی انواع محصولات این برند را از فروشگاه کیادارو  سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

کیا دارو با سال‌ها فعالیت در این حوزه، و دارا بودن تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت، به شما کمک می‌کند تا به محصولاتی با کیفیت اصلی، ضمانت اصالت کالا و با قیمتی مناسب دست پیدا کنید. این فروشگاه با دارا بودن تنوع بالا از محصولات، به شما این امکان را می‌دهد تا با دیدی باز به خرید محصولات مورد نظر خود بروید، از بین محصولات انتخاب کنید و با مقایسه، بهترین گزینه بر حسب نیازهای خود را تهیه کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *